shopclues - Store Reviews



2.29 /5
0 Reviews

  • Store Info
  • Full rating Profile

Hundreds of thousands of Shoppers visit Right2Review every month to check out real reviews of shopping experiences before they buy!

Address: Clues Network Pvt. Ltd. Building No. 112, Sector – 44, Gurgaon, 122 001, Haryana, India
Contact:
Website: www.shopclues.com
Phone: (0124) 441 4888
Customer Support: (0124) 441 4888
Business Hours: 9:00 AM - 12:00 AM, Mon-Sun
Fax:
Payment Options

Online Ordering

Review History & Profile

Product & services pricing:

2.29/5

Chance of future purchase:

1.86/5

Shipping & packaging:

2/5

Customer service:

2.14/5

Return/Replacement policy:

1.86/5

7  Customer Review(s)
Lucky Tiple
Jul 22, 2016


Good Quality. good variety with good service that is what every customer expect.

kalashikar.ajay
Feb 04, 2016


Shopclues definitely have competitive pricing but their customer support is pathetic. It took more than 15 days to deliver product from Mumbai to Nagpur. Called support multiple times and they were clueless about the parcel.

ajay_kalashikar
Feb 04, 2016


Pathetic service.

nisha patel
Oct 31, 2015


my husband ordered Analog Leather Strap Bracelet Watch - Women for me on 17th oct got delivery on 26th oct.
Unhappy for late delivery.
Product i received was damaged.
I raised complain on 26th oct, shopclues.com emailed me --
"Dear Customer,
Greetings from ShopClues.com
We regret for the delay in responding you. We have checked and found that the refund has been approved by the Merchant as replacement would not be possible due to insufficient stock. We have already sent an email regarding the refund process. Kindly note that we are not arranging pick up of the product as we do not require the product." On 31st oct i received 100% refund.
I don't know should i feel happy or sad as they refund my 100% money andalso product is with me.

varsha patel
Oct 31, 2015


I ordered jeans pant for my husband on 4th oct and received on 10th oct.
Delivery time is average.
Size and fitting is too good, but color of jeans in actual was totally different from image shown in the website.
I didn't raise replacement request only because fitting was nice.
In future i will not buy any garments from shopclues.

SAGAR LOHIT
Oct 15, 2015


ordered a watch from shopclues.com...the product got delivered in 3 days.the quality of the product was good and was worth the price paid for it.

Himanshu Desai
Sep 22, 2015


I have ordered One Touch Select Gluco Stips for my Dad, with COD, but the merchant don’t have the product in hand and now they are not allowing me to cancel the Order. This is very lame service, I can only cancel the order after it gets delivered to me. Totally up professional call centre. Reps change language as they want. Vendors don’t have product in hand.

Lifetime Ratings

1 Star (3 Reviews)
43%
2 Star (1 Reviews)
34%
3 Star (1 Reviews)
63%
4 Star (2 Reviews)
25%
5 Star (0 Reviews)
70%
1 Star
2 Star
3 Star
4 Star
5 Star

Right2Review Subscriber

This company subscribes to Right2Review paid business services. Read more about our free and paid services for companies here.

No company can delete or otherwise censor reviews.

LATEST FACEBOOK POST